Contact Info / Websites

All 39 movie Reviews


Last Meower Last Meower

Rated 5 / 5 stars

hehehehehe

freaken awesome.
i really love what you did with the 3d-look of the buildings, im sure that was a week or too of work all by itself :P.


People find this review helpful!

SHTAR WARS SHTAR WARS

Rated 4 / 5 stars

rofl!

"you caught a wild alderan!" very nice :P

but what's with the rating you gave this? there was no nudity :O, yr gonna lose the views of the innocent children!


GroggyLobster responds:

YOU HAVE TO WAIT UNTIL THE END! HESITATE BEFORE EXITING OR RETURNING TO THE TITLE, YOUNG PADAWAN! :D


Space rocket Space rocket

Rated 4 / 5 stars

hmm.

when i saw who this was by i immediately had to change my pants.
(you release things so rarely)

i'm not going to lie, it was less than i expected.
still good! but i've got to keep in mind that it was only a weekend thing :P



2nd Annual Tank Awards 2nd Annual Tank Awards

Rated 5 / 5 stars

@ guy below.

"in the basement of his mom's basement"
soooo a double basement?



The Half Pipe The Half Pipe

Rated 3.5 / 5 stars

music makes the movie.

not even lieing, i might have voted 5 if you had music and a good soundeffects.


Lamnimator responds:

Yes i do need sound. please suggest good background music


Space tumor Space tumor

Rated 5 / 5 stars

:) very nice

i was really impressed.
i saw yr menu graphics, and was thinking "great another noob fresh off the 'just-got-flash-boat" but i started the movie and i was actually really suprised :P

you're a decent animator/artist, a great story teller and pretty dam pro with camera angles.

you just gotta start drawing things by hand and break free of the line tool, you'll get much much better :)
gl in the future!



The Final Act The Final Act

Rated 5 / 5 stars

omg

it looks amazing :D. i've just started using maya at my school and have been having some issues (i basically have to teach myself since my teacher knows nothing of 3d) would you mind pm'ing me? i'd love to talk about tutorials/styles and technics :P

btw "I estimate I spent about 300 hours working on this project.

The total rendering time was approximately 200 hours." those numbers scare me :P



AOM&L ep. 1 preview AOM&L ep. 1 preview

Rated 1 / 5 stars

Either my computer sucks...

or you used stop(); 100 too many times for an animation. i kept having to right click and play, but eventually got fed up.


People find this review helpful!

Newgrounds Idea 1 Newgrounds Idea 1

Rated 0 / 5 stars

this is the animation portal...

not your blog.



Zelda: UO Epis:7 Zelda: UO Epis:7

Rated 5 / 5 stars

DAMNIT

RAWERASDFASDFASDFVADFGADFGVADSFGADSFG ASDF :(
i wanted to see an epic battle :P

looking great so far :), keep it up.


People find this review helpful!